Il Grischun saja dapli che mo vacanzas. Oz ha la Marca Grischun preschentà sia campagna da communicaziun «Enavant 4.0». La finamairan da quella è tenor il manader da la marca, Gieri Spescha, da posiziunar il Grischun sco chantun attractiv per lavurar e per viver. Il chantun sustegna questa campagna cun quatter milliuns francs. Il minister d'economia Marcus Caduff:
Part da la campagna da communicaziun fan er ils dus capricorns Gian e Giatgen che vegnan a discurrer tranter auter da la buna work-life-balance ch’ins haja en il Grischun. La campagna vegn fatga ensemen cun 7 firmas da high-tech grischunas che han difficultads da chattar persunal qualifitgà:
- Hamilton (Panaduz)
- Oblamatik (Cuira)
- Polycontact (Cuira)
- Integra Biosciences (Landquart)
- CEDES (Landquart)
- Trumpf (Grüsch)
- Gritec (Grüsch)
RR novitads 11:00