Siglir tar il cuntegn

Chantun Dapli segirezza per la Retica

La Viafier retica mida ils proxims onns il sistem da segirezza. La maxima resta dentant la punctualitad. Consequenzas ha il nov sistem per ils locomotivists – quels èn per l'amur da la segirezza – survegliads pli ferm.

Ina nova lescha pretenda ch'il sistem da segirezza da viafiers vegn adattà.

Rico Zanchetti, manader engineering Viafier retica.
Legenda: Rico Zanchetti, manader engineering Viafier retica. Tona Poltera
Per la Viafier retica muntan quai midar enfin l'onn 2022, 1'200 balisas da datas tar mintga signal e custs da prest 100 milliuns francs.
Autur: Rico Zanchetti manader dal project

Cun il nov sistem è garantida ina segirezza maximala, er perquai che mintga moviment sin la rait da 360 kilometers è survegilà e controllà. Il medem mument munta il nov sistem dentant er ch'in locomotivist è surveglià pli ferm e na sa betg gudagnar temp cun per exempel frenar pli tard avant ina storta ni cun accellerar pli baud. Ina automatisaziun n'è per il mument insumma nagin tema tar la Retica.

Balisas da datas communitgeschan cun la locomotiva.
Legenda: Balisas da datas communitgeschan cun la locomotiva. RTR, Tona Poltera

RR actualitad 07:00

Artitgels legids il pli savens